read-only memoryânia Bran whirlg de ţară Cluj-Napoca, 2009 Cuprins 1.Introducere / 2. 2.Noţiuni introductive despre sign şi brandul de ţară / 2. 3.Contextul necesităţii construirii unui brand de ţară integr ara în U.E. / 4. 4.Necesitatea unui brand de ţară / 5. 5.Problematica încercărilor eşuate de brand-uire a României / 7. 5.1.România, trecut şi prezent / 7. 5.2.Ce e rău şi ce e bine, tu rămâi la toate rece / 11. 6.Branduri de ţară reuşite o comparaţie cu România / 15. 7.Brand pentru România recomandări, propuneri / 19. 7.1.Romania Builds characters!/ Take a gamble! (Ãntăreşte caractere!/ Provoacă-ţi norocul!) / 20. 7.2.Romania Teaches you geography! / 24. 8.Ãn loc de concluzie / 27. 9.Bibliografie / 28. 1.Introducere România are probleme în a-şi definitiva şi promova o imagine unitară, completă, o imagine make out să o diferenţieze în comparaţie cu statele din zonă.
Mai mult, toate încercările anterioare s-au soldat cu eşecuri sau semi-eşecuri; acest fapt în ciuda sumelor mari alocate în acest scop. Ãn acest sens, în proiectul de faţă este util să discutăm despre toate campaniile până în acest moment, să prezentăm comparativ câteva campanii reuşite ale altor state, precum şi să să punem accent pe partea de recomandări în privinţa u nei posibile viitoare campanii de branding d! e ţară a României (a unei campanii reuşite), urmând ca la sfârşit să prezentăm concluziile pentru întreg proiectul. 2.Noţiuni introductive despre brand şi brandul de ţară Pentru început, este util să clarifică anumite aspecte teoretice ale noţiunilor de brand, respectiv brand de...If you want to contain a adept essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com
If you want to get a full essay, visit our page: write my paper
No comments:
Post a Comment